Родина – школа любові та добра
ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ!
- Поставтесь до педагогічної праці, як до головного змісту Вашого життя. Створіть у собі вчителя!
- Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал.
- Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість.
- Умійте керувати власними емоціями та розвивати позитивні почуття до дітей.
- Навчіться любити дітей. Люблячи їх, не заробляйте дешевого авторитету всепрощенням, невимогливістю – це розбещує дітей.
- Будьте справедливими, розумійте своїх учнів.
- Будьте вимогливими до себе, самокритичними, не порушуйте педагогічну етику.
- Умійте терпляче виправляти його помилки – думки, дії вчинки; навчіться переконувати.
- Будьте ввічливими, доброзичливими, життєрадісними, людяними.
- Хай завжди учні бачать у вас старшого друга, порадника, людину, яка підтримає, зрозуміє, дасть пораду.
- Ніколи не принижуйте людської гідності дитини, будьте непримиренними до подібних дій Ваших колег.
- Станьте вимогливими та будьте витриманими у стосунках з учнями.
Не думайте, що ви
виховуєте дитину тільки тоді, коли з нею розмовляєте, або повчаєте її, або
наказуєте її. Ви виховуєте її кожної миті вашого життя… Те, як ви вдягаєтеся,
як розмовляєте з іншими людьми і про інших людей, як ви радієте або
засмучуєтеся, як ви спілкуєтеся з друзями і з ворогами, як ви смієтеся, читаєте
газету, - усе це має для дитини велике значення… У виховній роботі немає
дрібниць. Дрібниці діють регулярно, щодня, щогодини…
Тож навчайте дитину добра,
працьовитості не лише словом, а й своїми справами, добрим прикладом життя і
поведінки.
Перегляньте , це може вас зацікавити:
- Схема розгорнутої психолого-педагогічної характеристики учня;
- 21 заповедь родителям от Марии Монтессори;
- Посадова інструкція практичного психолога;
- Рекомендації для вчителя ,щоб уникнути "емоційного вигорання"
- Вчитель і проблеми дисципліни;
- Поради вчителям для поліпшення настрою;
- Рекомендації вчителям щодо роботи з учнями , які відносяться до групи ризику;
Поради щодо встановлення довіри між підлітком і вчителем в кризовий для них час;
Золоті правила педагога;
Ігри для гіперактивних дітей
Особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями середнього шкільного віку
Немає коментарів:
Дописати коментар