Родина – школа любові та добра⇒Схема псих-педагогічної хар-ки учня; ⇒ 21 заповедь от Марии Монтессори;⇒ Посадова інструкція психолога
1. Особливості навчальної діяльності
1.1 Довільність психічних процесів
- група здоров’я;
- здатний зосередитись на розв’язувані задачі та не відволікатись на сторонні подразники;
- може поставити перед собою конкретну навчальну мету й послідовно її досягти;
- розуміє вимоги вчителя і намагається їх виконувати;
- про виникненні навчальних труднощівтруднощів на уроці докладає
зусилля для їх подолання;
- рівень активності та самостійності у
виконанні домашніх завдань;
- особливості уваги: концентрація,
стійкість
1.2 Розвиток мислення
- на уроці демонструє здатність
узагальнювати свої знання;
- здатен відділяти суттєві властивості
предметів від не суттєвих;
- орієнтується в основних поняттях часу;
1.3 Сформованість основних навчальних дій
- розуміє завдання;
- здатний виділяти в завданні основне
питання, визначати шляхи виконання завдання;
-
може здійснювати прості
операції мислення в умі, без опори на наочний матеріал;
1.4 Рівень розвитку мови
- може переказувати зміст тексту або
розповідь вчителя своїми словами;
- зв’язано висловлює свої думки;
- має достатній словниковий запас;
1.5 Рівень розвитку тонкої моторики
- пише розбірливо, виконує основні
вимоги;
- здатний малювати дрібні деталі, точно
обводити контур;
1.6 Розумова працездатність
- зберігає розумову працездатність
упродовж цілого уроку;
- здатний працювати в єдиному темпі з
усім класом;
- працездатність під час виконання
домашніх завдань;
- засвоює шкільну програму
2. Особливості поведінки та спілкування
2.1 Взаємодія з ровесниками
- активний у спілкуванні, сам
вибирає собі партнерів для гри та занять;
- не провокує конфліктів з
ровесниками, не б’є першим;
- має постійних товаришів у
класі;
2.3 Взаємодія з педагогами
-
може звернутися з проханням до вчителя;
-
повагою ставиться до вчителя і дотримується потрібної дистанції у
спілкуванні з ним;
- прислухається до зауважень та
вимог вчителя, намагається їх виконувати
2.3 Дотримання соціальних та
етичних норм
- підтримує охайний зовнішній
вигляд упродовж дня;
- не списує домашні завдання;
- дотримується правил поведінки
та спілкування, що прийняті в класі;
2.4 Саморегуляція поведінки
- відповідаючи біля дошки
контролює рухи свого тіла;
- володіє собою в ситуаціях, що
вимагають зосередженості, мовчання або обмеженості рухів;
2.5 Активність та автономність
поведінки
- контролює свої емоції;
- достатньо активний на уроці,
намагається проявити свої знання;
- проявляє зацікавленість у
здобутті нових знань;
- здатен чергувати по класу
3. Ставлення до навчальної діяльності
3.1 Наявність та характер навчальної
мотивації
- не пропускає уроки без поважної
причини;
- проявляє зацікавленість у
позитивній оцінці;
- має все необхідне шкільне
приладдя;
- особливості мотивації
3.2 Сталий емоційний стан у школі
- адекватно реагує на оцінку та
критичні зауваження;
- рівень тривожності
4. Ставлення до світу та до самого себе
4.1 Ставлення до ровесників
- емоційно-позитивне сприймання
до своїх відносин з ровесниками;
4.2 Ставлення до значимої
діяльності
- позитивне сприймання школи та
навчання
4.3 Самооцінка
Немає коментарів:
Дописати коментар