середа, 1 листопада 2017 р.

Схема розгорнутої психолого-педагогічної характеристики учня


Родина – школа любові та добраСхема псих-педагогічної хар-ки учня;  21 заповедь  от Марии Монтессори;⇒  Посадова інструкція  психолога







1.                Особливості навчальної діяльності
1.1 Довільність психічних процесів
-         група здоров’я;
-         здатний зосередитись на розв’язувані задачі та не відволікатись на сторонні подразники;
-         може поставити перед собою конкретну навчальну мету й послідовно її досягти;
-         розуміє вимоги вчителя і намагається їх виконувати;
-         про виникненні навчальних труднощівтруднощів на уроці докладає зусилля для їх подолання;
-         рівень активності та самостійності у виконанні домашніх завдань;
-         особливості уваги: концентрація, стійкість
1.2   Розвиток мислення
-         на уроці демонструє здатність узагальнювати свої знання;
-         здатен відділяти суттєві властивості предметів від не суттєвих;
-         орієнтується в основних поняттях часу;
1.3   Сформованість основних навчальних дій
-         розуміє завдання;
-         здатний виділяти в завданні основне питання, визначати шляхи виконання завдання;
-         може здійснювати прості операції мислення в умі, без опори на наочний матеріал;
1.4   Рівень розвитку мови
-         може переказувати зміст тексту або розповідь вчителя своїми словами;
-         зв’язано висловлює свої думки;
-         має достатній словниковий запас;
1.5   Рівень розвитку тонкої моторики
-         пише розбірливо, виконує основні вимоги;
-         здатний малювати дрібні деталі, точно обводити контур;
1.6   Розумова працездатність
-         зберігає розумову працездатність упродовж цілого уроку;
-         здатний працювати в єдиному темпі з усім класом;
-         працездатність під час виконання домашніх завдань;
-         засвоює шкільну програму

2. Особливості поведінки та спілкування

2.1 Взаємодія з ровесниками
- активний у спілкуванні, сам вибирає собі партнерів для гри та занять;
- не провокує конфліктів з ровесниками, не б’є першим;
- має постійних товаришів у класі;
2.3 Взаємодія з педагогами
-  може звернутися з проханням до вчителя;
-  повагою ставиться до вчителя і дотримується потрібної дистанції у спілкуванні  з ним;
- прислухається до зауважень та вимог вчителя, намагається їх виконувати
2.3 Дотримання соціальних та етичних норм
- підтримує охайний зовнішній вигляд упродовж дня;
- не списує домашні завдання;
- дотримується правил поведінки та спілкування, що прийняті в класі;
2.4 Саморегуляція поведінки
- відповідаючи біля дошки контролює рухи свого тіла;
- володіє собою в ситуаціях, що вимагають зосередженості, мовчання або обмеженості рухів;
2.5 Активність та автономність поведінки
- контролює свої емоції;
- достатньо активний на уроці, намагається проявити свої знання;
- проявляє зацікавленість у здобутті нових знань;
- здатен чергувати по класу

3. Ставлення до навчальної діяльності

3.1 Наявність та характер навчальної мотивації
- не пропускає уроки без поважної причини;
- проявляє зацікавленість у позитивній оцінці;
- має все необхідне шкільне приладдя;
- особливості мотивації
3.2 Сталий емоційний стан у школі
- адекватно реагує на оцінку та критичні зауваження;
- рівень тривожності

4. Ставлення до світу та до самого себе

4.1 Ставлення до ровесників
- емоційно-позитивне сприймання до своїх відносин з ровесниками;
4.2 Ставлення до значимої діяльності
- позитивне сприймання школи та навчання
4.3 Самооцінка
- рівень самооцінки


Завантажити 





Немає коментарів:

Дописати коментар