понеділок, 10 вересня 2018 р.

Тест серед учнів та батьків на тему «Моя думка про клас».


 Це можна зробити після першого семестру.
Тест «Моя думка про клас» (для дітей)
  1. Самопочуття у класі:
а) мені тут гарно, почуваю себе в колі друзів;
б) маю окремих друзів;
в) скоріше за все, я почуваю себе одиноким.
  1. Ставлення до класу:
а) дорожу класом;
б) не міркував про важливість класу в моєму житті;
в) хотів би перейти до іншого класу або до іншої школи.
  1. Наявність мети роботи в класі:
а) гадаю, у класі проявляється турбота про кожного учня і про мене також;
б) вважаю важливим, що проявляється турбота не тільки про учнів класу, але й про мешканців мікрорайону;
в) не відчуваю зацікавленості у моєму благополуччі.
  1. Ставлення до діяльності класу:
а) цілком задоволений роботою класу;
б) хотів би внести вагомі корективи у діяльність класу;
в) вважаю, що потрібно цілком змінити роботу класу.
  1. Ставлення до колективної творчої справи (КТС) класу:
а) у класі проводиться колективна творча справа, я завжди беру в ній участь;
б) хотілося б частіше проводити колективну творчу справу;
в) нашому класу не потрібна колективна творча справа.
  1. Спілкування в класі:
а) згоден, що більшість учнів прагне до спілкування одне з одним;
б) вважаю, що дружать у цілому тільки мікрогрупи;
в) вважаю, що дружба між усіма у нашому класі неможлива.
  1. Творче самовираження:
а) задоволений, що можна проявити себе в класі;
б) у класі я відкрив у собі деякі здібності й маю можливість їх розвивати;
в) вважаю, в мене є здібності, про які у класі не знають.
Тест «Моя думка про клас» (для батьків)
  1. Самопочуття в класі:
а) моя дитина почуває себе в класі в оточенні друзів;
б) спілкується тільки з окремими дітьми;
в) часто почуває себе самотньою.
  1. Ставлення до класу:
а) дитина дорожить класом;
б) не замислюється про роль класу у власному житті;
в) хотіла перейти до іншого класу або до іншої школи.
  1. Наявність мети роботи в класі:
а) у класі турбуються про мою дитину;
б) клас допомагає не тільки учням, але й оточуючим;
в) не відчуваю особливої турботи про мою дитину в класі
  1. Ставлення до діяльності класу:
а) у цілому задоволений роботою класу;
б) вніс би вагомі корективи до роботи класу;
в) вважаю, що потрібно цілком змінити роботу в класі.
  1. Ставлення до колективної творчої справи класу:
а) позитивно ставимось до КТС;
б) необхідно частіше проводити КТС;
в) КТС у нашому класу не потрібна.
  1. Спілкування в класі:
а) більшість учнів налаштована на дружні стосунки з усіма в класі;
б) дружать в основному групами;
в) вважаю, дружба між усіма в класі неможлива.
  1. Творче самовираження:
а) у класі є можливість, щоб моя дитина проявила себе;
б) моя дитина має в собі здібності і має можливість реалізувати їх;
в) моя дитина має здібності, але в класі їх не помічають.
Підрахунок балів робиться за допомогою наведеної нижче таблиці.
Дешифратор методики

Питання анкети
Кількість балів за варіантами тверджень
абв
1102–10
2102–10
31020–10
4105–10
52010–10
6105–5
71020–10
 При підрахунку балів найбільша їх кількість може скласти 100, а найменша (найгірший варіант) — –65.
Але не перебільшуйте значення колективізму. Якщо дитина освічена, шляхетна, коректна, але любить самотність, хіба можна її вважати невихованою? Не забувайте — згуртованість колективу не є єдиним критерієм вихованості!

Немає коментарів:

Дописати коментар