- Аналіз змін до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань освіти щодо впровадження інтегрованого та інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Луценко Т.М. - Аналіз Закону України “Про дошкільну освіту” та деяких інших законодавчих документів, що діють у сфері дошкільної освіти
- Аналіз законодавства України про післядипломну освіту щодо забезпечення рівних прав у здобутті освіти для дітей з особливими потребами
- Аналіз нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти в Україні
Луценко Т.М, - Аналіз відповідності українського законодавства, що стосується освіти людей з інвалідністю, світовим нормам
Катерина Кольченко, 2011 - Аналіз законодавства України щодо відповідності міжнародним вимогам забезпечення рівних прав у здобутті освіти для дітей з особливими потребами
Світлана Литовченко, 2011 - Загальний аналіз законодавчого забезпечення прав осіб із особливими потребами у системі вищої освіти
Марія Зубрицька, 2011 - Асистент учителя в інклюзивному класіАсистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник /Н.М.Дятленко, Н.З.Софій., О.В.Мартинчук, Ю.М.Найда, під заг. ред. М.Ф.Войцехівського. – К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015.— 172с.
- Вчитель і асистент вчителя: ролі і відповідальність
Асоціація вчителів Альберти (ATA – Alberta Teachers’ Association) - Вступ до інклюзивної освітиКолупаєва А. А., Єфімова С.М. Навчальний курс «Вступ до інклюзивної освіти». – К.: Науковий світ, 2010. – 20 с.
- Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовищаУ методичних рекомендаціях висвітлено сучасне бачення проблеми гіперактивності з дефіцитом уваги в дітей і методи організації їх психолого-педагогічного супроводу. Методичні рекомендації адресовано фахівцям дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, студентам, науковцям і практикам, батькам дітей з ГРДУ.
- «Дорога любові»
Олег Романчук - Доступное ИКТ индивидуальное обучение учащихся-инвалидов:
Доклад о работе консультативного совещания экспертов - Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомогаУ методичних рекомендаціях описані особливості психічного та фізичного розвитку дітей із синдромом Дауна. Презентовано відповіді на запитання, які найчастіше виникають у батьків дітей із синдромом Дауна та пересічних людей. Проаналізовано сучасні ефективні методики розвивальної роботи з дітьми із синдромом Дауна.
- Дитина з аутизмом у закладі освітиВидання присвячено такій нагальній темі, як створення відповідних умов для забезпечення права на освіту дітей з розладами аутистичного спектра в дошкільних і загальноосвітніх закладах України. З огляду на сучасні підходи, визначені міжнародною науково-практичною спільнотою, розкрито специфіку розвитку дітей з аутизмом і ресурси освітнього середовища.
- Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчанняКолупаєва А.А., Савчук Л.О. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене: наук.-метод. посіб. / А.А. Колупаєва, Л.О. Савчук, К.: Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с.
- Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторіКолупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. – Київ, 2010. – 96 с.
- Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладіТаранченко О.М., Найда Ю.М. «Диференційоване викладання в інклюзивному навчальному закладі»: навчальний курс та методичний посібник / за загальною редакцією Колупаєвої А.А. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012. – 124 с.
- Інклюзивна освіта: Вплив програми «Крок за кроком» на дітей, вчителів, батьків і державну політику в Україні
СВІТЛАНА ЄФІМОВА і НАТАЛІЯ СОФІЙ - Інклюзія як прояв соціальної справедливості: Критичні нотатки про дискурси, припущення і шлях, який необхідно пройти
(Alfredo J. Artiles Nancy Harris-Murri Dalia Rostenberg) - Інтегрування дитини з аутизмом до навчання у масовому навчальному закладі (mainstreaming): досвід однієї школи
Чарльз Вебер. - Історія змін: розвиваючи лідерство для навчання Джон МакБет (John MacBeath)
- Інклюзивне освіта від А до Я — Порадник для педагогів і батьків
- Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл
- Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник/ Кол. авторів: Колупаєва А.А., Софій Н.З., Найда Ю.М. та ін. За заг. ред. Даніленко Л.І., – К.: 2007. – 128 с.
- Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад: Навчально-методичний посібник / Кол.упорядників: Патрикеєва О. О., Дятленко Н. М., Софій Н. З., Найда Ю. М. Під заг. ред. Шинкаренко В. І. — К.: ТОВ «Видавничий дім “Плеяди”», 2013. — 100 с.
- Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад: Навчально-методичний посібник / Кол. упорядників: Патрикеєва О. О., Софій Н. З., Луценко І. В., Василашко І. П. Під заг. ред. Шинкаренко В. І., — К.: ТОВ «Видавничий дім “Плеяди”», 2013. — 96 с.
- Інклюзивна освіта в Україні: попередній аналіз ситуації М.Сварник / Інклюзивна освіта. Збірник матеріалів проекту. – К.: 2013
- Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: навч. курс та наук.-метод. посіб.” / Т.В.Сак. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 168 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
- Інклюзивний ресурсний центр: досвід проекту / Під заг. ред. Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 76 с.
- Концептуальна мапа даних – HpO Gizmos
- Критичний аналіз концепції лідерства у школах, в яких існує етнічно-культурна розмаїтість
Джені Біллот
- Лідерство та інклюзивна освіта: навчальний курс та методичний посібник Єфімова С.М., Королюк С.В. / За заг. ред. Колупаєвої А.А. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 164 с.
- Навчальний курс «Вступ до інклюзивної освіти»
Колупаєва А.А., Єфімова С.М. - На пути к инклюзивной школе.
Пособие для учителей - Намічаємо шлях до диференційованого викладання
Керол Енн Томлінсон - Науково обґрунтований розвиток лідерських якостей: концепція 4L
Шеллеянн Скотт і Чарльз Ф. Веббер - Нова школа — Школа освітніх можливостей
- Навчальний посібник «Школа для кожного» Школа для кожного: посібник / Упорядник: Байда Л. Ю. – К., 2015. – 60 с.
- ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СПЕЦІАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ (5-10 КЛАСИ) – Методичні рекомендації
Висоцька А.М. - Організований хаос. Моделювання диференційованого викладання у підготовці майбутніх учителів Діана Айсман Сендс (Deanna Iceman Sands) і Хайді Булман Баркер (Heidi Bulmahn Barker)
- О техническом потенциале при создании инклюзивной модели образования.
Бычков Д., Строкова Е. - ОЦІНЮВАННЯ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ОСВІТІ
РОДЖЕР П’ЄРАНДЖЕЛО, ДЖОРДЖ А. ДЖУЛІАНІ - Оцінюємо інклюзію. Вивчення батьківських поглядів і чинників, що впливають на їх формування
Іона Лейсер, Ріа Кірк - Особливі діти в умовах загальноосвітньої школи (досвід закладів освіти Дніпровського району м. Києва)Особливі діти в умовах загальноосвітньої школи (досвід закладів освіти Дніпровського району м. Києва). Практично-методичний посібник /Упорядник Сидоренко Н.А. – К.: РНМЦ Дніпровського району, 2015.- 64 с.
- Переосмислюючи допоміжні послуги з боку спеціалістів в інклюзивних класах
Deppeler, J., Loreman, T., & Sharma, U. (2005). - Побудова взаємин співпраці заради виконання потреб інклюзії – ТОЧКА ЗОРУ
Сьюзан M. Кагілл та Сью Мітра - Потреби й побажання батьків, які мають дітей із затримкою розумового розвитку. Погляди однієї громади
Уестлінг, Девід Л. (Westling, David L.) - Працюємо разом: динина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків
- Програмно-методичний комплекс Формування ігрової діяльності у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Гладченко І.В. - Програмно-методичний комплекс Сенсорне виховання дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Трикоз С.В. - Програмно-методичний комплекс Формування уявлень про навколишнє середовище у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Блеч Г.О. - Програмно-методичний комплекс Трудове виховання дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Чеботарьова О.В. - «Путь к независимости» – формирование бытовых навыков у детей с тяжелыми нарушениями зрения – Пособие для родителей
Бутенко В.А. – директор ОО ХЦРМИ «Право выбора», тифлопедагог.
Насибулова Е.А. – директор НОУ «Центр реабилитации незрячих детей и их родителей «Я и мама», тифлопедагог.
Реброва О.А. – психолог ОО ХЦРМИ «Право выбора». - Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністюМетодичний посібник «Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю» містить загальну інформацію про права людини, інформацію про два основні міжнародні документи, ратифіковані Україною – Конвенцію ООН про права дитини та Конвенцію ООН про права інвалідів, а також інформацію про можливі шляхи використання цих документів в обстоюванні прав дітей з особливими освітніми потребами.
- Підтримай себе – підтримай дитину: путівник для батьків дітей з особливими потребами Путівник для батьків дітей з особливими потребами «Підтримай себе – підтримай дитину» призначений для батьків дітей з особливими потребами. У путівнику подано: поради для батьків з усвідомлення власних емоцій, пов‛язаних з народженням дитини; інформацію щодо кроків з пошуку джерел можливої підтримки; основні документи міжнародного законодавства.
- Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребамиПутівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах / За заг. ред. Колупаєвої А.А. – К., 2010. – 363 с.
- Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладіКолупаєва А.А., Данілавічютє Е.А., Литовченко С.В. Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012. – 192 с.
- Раннє втручання — нова модель послуг – це комплексна система послуг сім`ї, в якій народилася дитина з неповносправністю чи ризиком розвитку такої.
- Реабілітаційний супровід навчання – Методичний посібник
А. Луговський, М. Сварник, О. Падалка - Роздуми однієї школи про диференціацію У «Задзеркаллі»
КЕРОЛ ТІЗО - Роль та обов’язки міністерств / відомств
Тамара Луценко, жовтень, 2010 року
- Сім стовпів інклюзивної освіти. Як перейти від запитання “Чому?” до запитання “Як?”
Тім Лорман. - Сприяння інклюзії шляхом забезпечення навчального лідерства: Ролі, які відіграє директор середньої школи
Стефані А. Паркер та Вікторія П. Дей - СУЧАСНИЙ СВІТ І НЕЗРЯЧІ – МАТЕРІАЛИ V МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
(20 – 21 жовтня 2011 р., м. ЛУЦЬК) - Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребамиМетодичний посібник «Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребам» містить загальну інформацію про структуру індивідуальної програми розвитку, процес її створення, а також практичні приклади індивідуальних програм розвитку для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
- Спільне викладання в інклюзивному класіУ методичних матеріалах подаються конкретні рекомендації педагогам навчальних закладів про організацію спільного викладання в інклюзивному класі; звертається увага на необхідність об’єднання зусиль і вироблення спільних стратегій для надання якісних освітніх послуг.
- Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладіДанілавічютє Е.А., Литовченко С.В. Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник / За ред. А.А. Колупаєвої. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012.
- ТРЕНІНГОВИЙ МОДУЛЬ МІЖВІДОМЧИЙ ПІДХІД У ВПРОВАДЖЕННІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Байда Л. Ю., Красюкова–Еннс О. В. - Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторіУ посібнику представлено технології психолого-педагогічного супроводу, які базуються на міжнародних стандартах і практичній діяльності авторів у навчальних закладах України; розкрито зміст конкретних кроків для організації успішного освітнього процесу для дітей з аутизмом. Для оформлення посібника використано малюнки, що містяться в наборах символічних зображень: Sclera Symbol Set, Mulberry, ARASAAC Symbol Set, Picto-Selector Symbol Set.
- Універсальний дизайн в освіті: посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 76 с.
- Цикли шкільних змін: на шляху до інтегрованої моделі розвитку
Тім Годар (Tim Goddard), Вероніка Боа-Кларк (Veronika Bohac-Clarke)
- Чому саме ми?!
Цей лист склала мама дитини з особливими потребами.
- Шкільна реформа у Канаді: перехід від роздільних систем освіти до інклюзивних шкіл
Джуді Лупарт, Чарльз Веббер
- ЩО ДАЄ РЕЗУЛЬТАТИ? / WHAT WORKS? – Дослідження в практику
доктор Крістіна ван Барневельд
Посилання на інші джерела
Немає коментарів:
Дописати коментар