1.Стисла характеристика колективу та окремих учнів:
- загальні відомості про учнів та їхні сім'ї;
- суспільна та пізнавальна активність;
- відповідальність за загальну справу;
- самодисципліна;
- уміння переборювати труднощі;
- культура поведінки в школі та поза нею;
- працьовитість;
- повага до законів, символів держави.
-
2. Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із них).
3. Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).
4. Аналіз використовуваних форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ тощо).
5. Аналіз використовуваних методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення)
6. Аналіз умов виховання:
- санітарно-побутових;
- гігієнічних;
- естетичних;
- природних;
- соціально-культурних.
7. Аналіз засобів виховання:
- дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованість громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);
- системи суспільних відносин у школі;
- особистості вчителя;
- системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності).
8. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботі:
- з педагогічне занедбаними дітьми (зазначаються
- кількість дітей, які стоять на обліку, яких знято з обліку,
- причини постановки на облік, подається характеристика
- методів та засобів, які використовуються в роботі);
- з дітьми, які не цікавляться навчанням;
- з обдарованими дітьми.
9. Аналіз роботи з педагогічним колективом:
- єдиних педагогічних вимог до школярів;
- рівня реалізації всіма учителями в навчальному процесі виховної функції уроку;
- участі педагогів у позаурочній та позакласній виховній роботі;
- взаємодії з керівниками гуртків, секцій.
10. Аналіз роботи з батьками та громадськістю:
- взаємодії з сім'єю (визначення єдиної позиції щодо виховання, участі батьків у виховній роботі класу, школи);
- тематики батьківських зборів, їх результативності.
11. Аналіз результатів виховної роботи:
- визначення реального рівня виховання;
- визначення ступеня відповідності реальних
- результатів поставленим цілям;
- характеристика динаміки змін рівня вихованості за
- роками навчання.
12. Додатки: карта здоров'я учнів класу, карта вихованості, у якій фіксується рівень вихованості учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар